Monday 30 May 2011

24 MEI 2011

Hari ini sangat indah bg ku..kerana segala apa yang aku buat semua aku bg tahu dia…kirakan dia mengetahui apa yang aku lakukan..hari semakin berlalu begitu sahaja…ianya tak pernah menunggu kita…kita perlu menghargai masa yang ada…huhuhuhu J  29 niy aku dah nak naik sem dua…takut tue mmg ada..huhuhuhu J tapi macam mana pon aku kna tempuhi nya…ayang,,,abang rindu sangat kata yang tau….macam tak percaya kita dah tak jumpa 3 minggu…pelik r…agak mustahil kelihatan disitu…tapi ianya telah terjadi…apabila kita rungkai balik saat kita tak jumpa…mmg kelakar lah…banyak benda telah kita buat bersama…saat ini jugak lah ku tahu betapa besar nya rindu yg selalu mguasai hati ini….huhuhuhu J apa yg aku blh buat hanya menunggu saat indah yang akan tibe untuk aku nti…hahahahaha J  ayang, abg mmg hapi dgn hubungn kita ni….suka sangat2…ianya mmbwa harapan yang mengunung bagi abg untuk mjdi kana yang istri yang sah bagi abg…

No comments:

Post a Comment