Monday 30 May 2011

30 APRIL 2011

“Ku buka mata, ku lihat kayu berada diatas kepalaku, masih bernafas aku hari ini syukur alhamdullillah”…itulah ungkapan setiap hari ku kotakan dari mulut aku.. J tapi hari ini aku muram semacam…nk katakana bad mood L owh tak blh bb ari niy hari terakhir aku d uitm J…hahahhaa pg2 dah msj ngn dia…suka2…best lah pulak…tepat kul 8.00 pg aku bergegas keluar dari bilik untuk menduduki paper terakhir aku hari ini…”BEL 120”…ak dapat informasi yang mengatakan exam dibuat di DEWAN SERI TEMENGGUNG aku pergilah….sampai di dewan carilah group aku kan….sekali member aku niy “Aziz”..dy tpn lah mmber dia…tanya exam kat mana….lepas jawapan niy yang tak best aku dgr…”EXAM KAT DEWAN SRI PERIA”….ko tahu tak masa tue exam start kul 8.30 pg…jam menunujukkan kul 8.15 pg….kelam kabut jadinya….msj ngan wana…masa tue dia tak reply…geram3 J….dah lah hujan….hahahaha pagi2 dah berlari…hahahaha penat nya…hahahaha memang seronok r…ak mmg suka berlari masa hujan tok amik exm bel niy….hahhaaha nasib2….seronok…lepas tue kan nampak wana pakai bju paling aku suka….dia nampak ayu sangat pakai bju tue…hahahahaha ala memuji lah pulak…kembang lah pulak nnti dia tue….hahahahaha J suka nya…lepas habis exm aku jumpa dia ambik pendrive….hish hapi seyh…smpai terkaku seketika…J yelah blh berjumpa ngn puteri kayangan katakan…..suka J aku ada cakap kat dia yang aku nk jumpa dia…jumpa kali terakhir kan untuk sem ni…..tapi jumpa perjumpaan tadi adalah kali terakhir…dia sibuk meguruskan bilik dia…mula2 mmg terkilan sangat…tap ink jaga hbngan niy ak wat macam biasa jer…hahahaha J tak mahu gdh….hahahaha tapi aku wat macam majuk ngn dia….alahai celoteh akhir sem niy mmg kelakar lah….1001 kenangan bersama dia…

No comments:

Post a Comment