Tuesday 31 May 2011

 ....... Assalammualaikum.......

        aduh seharian ku merindukan dia.......tapi adakah dia mengetahui nya.......macam mana ek nak buat yang dia selalu mengetahui yang aku rindukan dia...

hai norzawana saya yang bernama muhammad kamarulazwan bin ahmad ismail amat sayang pada kamu....saya nak kamu tahu bertapa rindu saya pada kamu....
bacalah ayat yang saya buat tok awak......

Saya rindu…..
Bulan tidak akan hadir jika malam tak kehadiran;
Bintang tidak bersinar kalau suasana tak gelap;
Cinta takkan cerah kalau ianya disemai ngn kejujuran;
Cinta juga takkan indah kalau tidak dapat keredhaan Allah s.w.t;

Pernah kah kamu terfikir; adakah kita jatuh cinta kerana apa;
Kekasihku; kau hadir tepat pada masa nya; kau memnuhi setiap saat ku; kau mengisi ruang kekosongn di dalam hatiku; jika engkau tahu bertapa hebat nya cinta kita; kau mesti berbangga; kita telah dipertemukan; kekasiku; hayatilah segala yang berlaku dalam phubungan niy; percaya lah cinta ini ikhlas hanya untuk kamu; dari ALLAH S.W.T..; jangan pernah tgglkan saya tau…;kerana jika engkau tiada; tiada siapa yang mejga hati saya yang rindukan kamu; siapa yang nk bobok kemanjaan ini; hmmm;
HATIKU;CINTAKU;TUBUHKU;DIRIKU;JANTUNGKU
HANYA LAH UNTUK KAMU, NORZAWANA BINTI AHMAD DANI
Kalau jdh kita tak berpanjangan jangan pernah alpa pada saya tau…saya selalu ada bersama kamu…hmmm okay sampai disini ucapan saya…penat!!!!!=( sdh nya lagi….hmmm nsib2….

No comments:

Post a Comment