Monday 30 May 2011

25 MEI 2011

Hmmm…hari yang paling menakutkan bagi aku…hmmmm takot sangat….yelah mana tak takut nya….hari niy aku dapat result..hmmm
Bila d fikirkan….macam mana lah result aku ek,,,,apa lah akan terjdi bila aku dapat jer result tue…hmmm tuelah yang bermain difikiran aku tau….takut….tepat kul 9 pagi aku mengetahui result aku dari kawan aku…aku tak tgk bb masa tue aku kat kebun potong buah kelapa sawit…hahahaha kelakar kan aku niy….pagi2 dah berkebun…bdk2 lain tengah lena dgn mimpi nya…hahahaha bila aku dapat tahu pertama yang aku ucapkan….syukur alhamdullillah..bb aku lulus semua subjek….huhuhu untunglah….tak da paper yang aku repeat untuk sem niy….AK DAPAT TUUUUTTTTT....ok tak…bg aku tak ok.... huhuhuhu….yelah ak target 3 pointer…tapi tak dapat kan…nk wat macam mana kan….redha jelah…dgn apa yang aku dah dapat…tapi apa yang akan aku lakukan lpas niy….
Adakah aku nk diri aku ditakuk yang lama….apa niy….aku tak tahu lah apa yang aku nk dalam hidup niy….nak makwe…dah dapat..yg baik lagi…apa lgi….mmg lah hdup niy tak sempurna…tapi kita kena lah ada daya usaha untuk bersaing dgn orang lain…


No comments:

Post a Comment